8330 Sümeg,
Árpád u. 5.

 

  • Beteg gyermeket ne engedjenek a közösségbe, az iskolába orvosi igazolással érkezhet vissza a tanuló!
  • Szept.2-től reggel két bejáratnál (főbejárat és ún. rámpás) és a tornateremnél érintés nélküli homlokhőmérőzés lesz!
  • Ha az iskolában betegszik meg a gyermek, azonnal értesítjük a szülőt, háziorvost és az orvosi szobába visszük, amíg a szülő érte nem jön. Fontos az élő telefonszámok, e-mail címek, s a háziorvos neve, elérhetősége a tanítóknak, osztályfőnököknek!
  • Az osztályokat a szünetekben is igyekszünk együtt tartani.
  • Megszervezzük a mosdóhasználat és az ebédeltetés ütemtervét.
  • Minden helyiségben lesz kézfertőtlenítő, viszont praktikus a tisztaságcsomagban elhelyezni egy kicsi flakont, de a szappanos kézmosás is megfelelő. A mosdókban biztosítjuk a folyékony szappant, papírtörlőt, ezek takarékos használatára fel kell hívni a tanulók figyelmét!
  • A gyerekeknek nem előírás a maszk használata (kivéve az autóbusszal utazókat), s az iskola dolgozóinak sem!
  • A takarítók az óraközi szünetek után fertőtlenítik a mosdókat, WC-t, folyosókat, s az ebédeltetés ideje alatt az alsós tantermeket, valamint a szünetekben azokat a helyiségeket, ahol cserélődnek a gyerekek (szaktantermek, öltözők, csoportbontások termei).
  • A megnövekedett takarítói feladatok időbeosztása miatt az alsó tagozatos gyermekekért kérjük, hogy 15:30-ig szíveskedjenek jönni! (A kivételes helyzeteket a tanítókkal egyeztessék!)
  • Az iskola épületén belül a dolgozókon kívül felnőttek jelenléte NEM engedélyezett! Ha a gyermekük délutáni edzésen vesz részt, akkor is az ÉPÜLETEN KÍVÜL kell megvárniuk! Reggel szíveskedjenek az iskola kapuitól beengedni őket, illetve ott várakozzanak, vagy az udvaron, ha a hátsó bejáraton távoznak. A Ramassetter utcai kaput 8:00-tól 11:30-ig bezárjuk. Az Árpád utcai főkapu 16:30-ig lesz nyitva!
  • Ha személyes megbeszélés, ügyintézés miatt be kell jönni az iskolába, egyeztessék előre az időpontot, használják a főbejárat kapualjában elhelyezett kézfertőtlenítőt, viseljenek maszkot, s várják meg, amíg a portaszolgálat, vagy a titkárság valamelyik dolgozója az érintés nélküli hőmérővel ellenőriz! (Ez vonatkozik a szülői értekezletekre is!) A KRÉTA ügyintézési felületén tudnak elektronikus úton kérni dokumentumokat (pl. iskolalátogatási igazolást, stb.) valamint itt tudják feltölteni az orvosi igazolásokat is.  
  • A pedagógusokkal e-mailen, telefonon, a KRÉTÁ-ban, az osztály zárt FB-csoportjában tartsák a kapcsolatot, legkésőbb 17:00 óráig! Csak a saját gyermekükre vonatkozó egyeztetést, ne a közös felületeken oldják meg!

- Letölthető dokumentum

 

A BIZTONSÁGI SZABÁLYOK BETARTÁSA MINDENKI KÖZÖS ÉRDEKE, CSAK FEGYELMEZETT MAGATARTÁSSAL LEHET MEGVALÓSÍTANI